sábado, abril 25, 2020

XOVES 23 DE ABRIL


***Ola a tod@s. Na sesión de hoxe tiña preparado para traballar cos libros. Pero non sei si vos chegaron. Si non vos chegaron facemos as fichas.

LINGUA GALEGA

-1º- Ler  e revisar as páxinas 6 e 7.

-2º- Si podedes escoitar o audio facer  actividades da páxina 8 .

-3º- Facer páxina 9 no libro.

-4º- AUDIOCONTO
 Escoita este conto con moita atención.


5º- Contesta as seguintes preguntas:

****se non podedes imprimir podedes facelas na libreta de lingua

6º- Fai un debuxo do grúfalo na libreta de lingua. Lembra poñerlle título.Despois de debuxalo ponlle un nome propio e escribe tres adxectivos que o describan.
Para axudarte a facer o debuxo do grúfalo podes ver este vídeo. Ánimo artista.





CIENCIAS NATURAIS

-7º- Ver vídeos sobre a materia:




-8º-Ler e facer páxinas 10 e 11 do libro.
Si non tendes aínda o libro facemos estas fichas:


ACTIVIDADES DE AMPLIACIÓN: ( Voluntarias)



9º- SI TE ANIMAS PODES FACER ALGUN EXPERIMENTO SOBRE A MATERIA. LEMBRA QUE DEBES FACELOS CON ALGÚN ADULTO CONTIGO. AQUI DEIXO ESTE VÍDEO DE AXUDA. XA ME CONTAREDES QUE TAL.


****Si facedes algún experimento podedes sacar fotos, facer vídeos e enviarmos a min.

ANIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


3 comentarios:

  1. A min os libros non me chegaron👎
    Pero as actividades de hoxe gustaronme👍👏

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pero acaban de mandar un tookapp que van a pasar pola tarde

      Eliminar
  2. Hola son Zaira EU tampouco teño os libros pero resto gustoume facelo o que mais dibujar o meu grufalo personal saleume chachi piruli un biko para tod@s

    ResponderEliminar